Sjuk,färga håret,ica; )

Först vaknade jag på morgonen gick och satte mig framför TV:n där jag satt ett tag tills jag somnade eftersom att jagh va skiit trött (jag var sjuk) men iaf jag sov i typ 3-4 timmar. Vaknade igen och satte mig lite vid datorn, gjorde min blogg tills mamma kom och sparka bort mig. Så jag tog och ringde shajwan och så åkte vi åkte till ica och köpte lite mat och sånt hem, Efter en låång tid på ica kom vi änligen hem.

Direkt när jag kom hem satte jag igång med att städa undan lite i köket så jag knde börja med maten, de blev pasta med hemmagjord pastasås.


Skit gott blev den :P ; )haha . Så kom jag på helt plötsligt att jag har en hårfärg som jag skulle färgat mitt hår me för någon dag sen som fortfarande bara står här och väntar på att få bli andvänd, så jag tog den,gick upp till Jai och Sara frågade om dom kunde hjölpa mig att färga håret och självklart kunde dom de men näh jai kom på att all färg va slut och bara halva mitt hår hade färg typ så va jag tvungen att åka och köpa ny hårförg, så jag satte en påse på huvudet opch på påsen satte jag en mössa ahahahhahaha, så tog jag cykeln och tog mig iväg till ica för att köpa en till hårfärg, så kom jag hem färgade hårat coh de blev väl ganska bra : ) och nu sitter jag här och nu gå och lägga mig. PUSS & God natt

/Isa

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Det blev SJUUUKT god pastasås i alla fall! ♥♥♥

2009-01-28 @ 11:26:44
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: theres

Ja ditt hår blev jäkligt bra:) <3

2009-01-28 @ 16:42:42
URL: http://ttheres.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att du börjat blogga igen Isa, nu får du vara lite bättre på att uppdatera bara och det vore ju kul om du la in en bild på din nya snygga hårfärg! Kram på dig stumpan!

2009-01-29 @ 20:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0