Film och skolan/sjuk

Sitter hemma med therse eftersom att Therese bestämmde sig för att stanna hemma med mig för hon har också fått och jag har fortfarande inte blivit helt frisk och min huvudvärk har kommit tillbaka. Men hur som helst nu ska vi aillafall kolla på film "This christmas" Som MIN ÄLSKADE Chris Brown är med i:D:D<3, och sedan efter filmen ska vi snabbt till skolan för att vi måste prata med gymnasievägledaren som ska hjälpa oss att göra val och de MÅSTE vi göra idag eftersom att hon är här endast på Torsdagar och imorgon är det sista val dagen. Men nu ska vi iallafall kolla på filmen och kanske äta lite goda kakor och sån:D

/isa

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul du börjat blogga igen gumman. Spännande att få se ditt hår sen.

Krya på dig

2009-01-29 @ 17:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0