Utkast: Hello, nu ...

Hello, nu har vi äntligen sett filmen "This Christmas" (andra gången för mig), och den är skiit bra jag skulle verkligen rekomendera den för er :D Den är verkligen bra och det är en familj/komedi film, och här ser ni vad den handlar om:

I "This Christmas" möter vi syskonen Whitfield som för första gången på flera år kommer hem för att fira julen tillsammans med sin mor "Ma' Dere" (Loretta Devine) och hennes pojkvän Joe (Delroy Lindo). Och alla har de en hel del som de går och bär på. När ljusen har tänts och julgranen är klädd, börjar hemligheter avslöjas och familjebanden sätts på prov. Men i takt med att de kommer varandra närmare, återupptäcker de och hyllar den allra finaste av livets gåvor - nämligen familjen.




Som sagt var så var den j*vligt bra och jag rekomenderar den.
Hur som helst efter filmen så va maten klar så jag och therese tog och satte oss vid matbordet eftersom att jai för typ 2gången i sitt liv laga mat, självklart var de Tacos hon hade lagat (eftersom att det är typ de ända hon brukar laga), efter maten satte jag och therese oss IGEN vid datan och chillade lite typ la in lite filmer på datan och sånt... Men nu iallafall ska mamma baxa datan från mig så jag får ta och lämna över den och gå och plugga istället

men kolla järna på filmen den e skiit bra me Chris Brown som är med i den också; ).

/Isatou♥


Kommentarer
Postat av: J.

Jag träffade Chris Brown backstage på hans konsert den 23:e. Var det Streetstar du var på? :) Trevlig blogg förresten!

2009-02-03 @ 02:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0