skolan,stan,stg och Sthlm

Sitter nu i skolan, har egentligen typ mentortid/svenska/språkverkstad, vi har alla 3 lektioner direkt efter varaandra med våran mentor så vi brukar på ha de lite fritt på slutet av lekionerna. :P : ) Men men iallafall så slutar vi snart, efter skolan ska jag först hem och kanske packa lite sake för efter de sak jag ner på stan och möta Jai en snabbis på stan vi ska kanske gå och handla lite, efter de så ska jag möta Binta och Brwa så ska vi ta bussen till Stenhagen på dans. Efter dansen ska vi (jag,Binta och Brwa) till stockholm, till min farmor och släkten typ så jag vet inte om jag kommer kunna blogga så mkt i helgen men ska försöka och om inte annat så skriver jag men efter helgen men kmr någ kanske kunna få ihop någon blogg : )

Puss o Hej

/Isa

Kommentarer
Postat av: kochana

jag såg dig på t-centralen idag=)

2009-01-31 @ 16:36:59
URL: http://kochana.webblogg.se/
Postat av: isatou

haha, aa jag hörde de av mamma :)

2009-01-31 @ 23:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0