Kaaallt

Tillbaka till datorn, Nu har jag äntligen fått chans till datorn igen efter att mamma har suttit. Men de va längesen hon gick bort men fick chans till datorn förns nu efter som att föst satt jai här vid datorn och sen va jag och therese tvungen att åka och lämna saker till binta för att hon är för lat för att komma hem hit själv från bellman för att hämta sin CD skivor,laddare och andra saker så kom hon på att först skulle jag och therese eftersom att vi hade cyklar så skulle vi åka först till Shiva och hämta någon "klänning" eller vad de nu va som vi skulle hämta i hennes brevlåda, sen därifrån skulle vi ääända till bellman och lämna sakern OCH hem igen. Jag skulle itne haft någontin emot att hämta alla sakerna och allt vad vi skulle göra om de kanske hade varit sommar....Men nu är det ju så att vi bor de svenska samhället me kall KYLIG j'vla vinter så är det inte så roligt att åka runt typ halv Nybygård mitt i vintern för att lämna några kanske lite onödiga saker till sin syster men men är man för snäll så är man... och dessutom så när jag kom hem så va mina tår typ isbitar lr nåt och sen när dom skulle tina så fick jag skiiit ont i dom : (  Jävla Binta. Men vänta bara binta nästa gång jag behöver hjälp sak du hjälpa mig GROVT.
HAHAH binta älskar dig<3:D

Peace n Love
/ISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0